Fredag

Idag har jag jobbat 6.45-15.45 och det gick bra.  Har varit en hyffsat rolig dag! :) Tråkigt att Therese gått på semester nu bara..men vi ses ju på måndag! :)
 Efter jobbet handlade jag lite och gick in och pratade med Emely en stund! :) Hon hade mycket att göra på jobbet. Det är rea nu och folk var som galna! Skor överallt, tillochmed under sofforna. Haha kul att städa där sen! ^^
 Hämtade också ut mitt paket. Beställde ju underkläder häromdan och dem kom idag. Bh-arna är hur sköna som helst! :D Sitter perfekt! He he ^^ Tack Therese för tipset!

Sedan blev det till att fixa lite mat, kyckling, ris och currysås. :)   Nu har jag även hunnit med en snabb dusch och sitter nu och pysslar om mina naglar. Fullt upp idag! :)    Hade tänkt att städa men orkar faktiskt inte. Eller rättare sagt, har ingen vidare lust. Har iallafall satt igång en maskin tvätt!
Ikväll blir det lugnt iallafall..glo tv och slappa. Ska jobba 9-20 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida