En sjukdom

Ska krypa ner under täcket nu. Titta lite tv och sedan sova. Jag är ledig imorgon men jag är ändå trött efter jobbet, så det ska bli skönt att få sova! :)  Och imorgon ska jag fanimej ner till gymmet. Om jag så ska be någon sparka mig dit! ha ha :D Ska sola också!   Jag och Madde har kommit fram till att vi har en sjukdom. Att vi mår dåligt om vi är bleka. Jag kommer tyvärr inte på namnet på det nu men den finns faktiskt. Man mår lixom dåligt och får panik om man är blek. Man har ett behov av att vara brun. Man solar eller använder brunutasol. Ja, bara man inte är blek!  Och sån är jag! Ha ha :)

Jaja, nu kallar sängen på mig så vi hörs imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha, ja just de.. Tanorexi heter den haha^^.. När ska du sola imorgon då? ja ska också sola

@ 2009-07-15 @ 22:23:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida