En lugn lördag

Idag har jag inte gjort särskillt mycket. Jag sov ut fram till kl elva. Gick då upp och käkade frukost och läste dödsannonserna. Ja, så jävla kul är jag! Vet inte varför men tittar alltid på dem.
Sedan tog jag och mamma oss en tur ner till torget och köpte present till lilla Hanna som blir ett idag! Grattis! :)
Det blev en rosa dress med mumintroll på. Och en pyjamasdress med katter (tror jag det var) på.
Gick in dit och åt lite tårta och bulle och satt och tjöta lite.
Sedan fastnade jag framför deras akvarium. Helt hypnotiserad blev jag. Stod bara och glodde och blev helt facinerad av alla växer och färger. Och av Nemofiskarna! Ha ha :D Har man väl börjat titta så fastnar man. Det är så fint och man blir så lugn av det. Så fridfullt!  Hade vart kul att ha ett eget akvarium men det är en del att kunna och mycket jobb med det. Så jag får väl nöjja mig med att gå till grannen eller Universeum och stirra mig blind! :P Haha.

Nu ska vi strax äta lite mat. Sedan ikväll blir det lite filmmys. En mycket lugn lördag med andra ord! And I like it! :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

mysigt med en lugn lördag :)


URL: http://phose.blogg.se/ @ 2009-07-25 @ 23:15:06
Postat av: Maria

hehe..säg till om du vill komma in och titta på fiskarna igen...


URL: http://www.marias-varld.blogspot.com/ @ 2009-07-27 @ 23:04:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida