Usch va man är seg nu!

Sicken dag! Först satt jag på arbetsförmedlingen i 1½ timme och lyssnade på massa info som jag egentligen inte har så stor användning för. Det är mer mötet på fredag jag får anvädning för! Efter det gick jag ner till Emely där hon jobbar och satt där i någon timme. Segt men hade inget bättre för mig. Sen åkte jag in till stan på nästa möte som tog 20-30 minuter. Och efter det var det till att åka hem igen!  Och vilka jävla problem det skulle vara att komma hem då! Jag hatar dessa nya spårvagnarna! Fan, väck med skiten! Dem låter förjävligt och krånglar bara! Hur som helst så gick strömmen i vagnen eller nåt för den ville inte röra sig. Vagnen blockerade två olika spår så man kunde inte komma nånstans typ. Bara in mot stan men inte hemmåt. Så man satt fast i en halvtimme innan de fick bort vagnen. Sen var det så äckligt mycket folk som skulle på vagnarna så jag tog vagn 3 till Ullevi och tog sedan vagn 8 till angered. Segt! Det brukar vanligtvis ta 20 min hem från stan men idag tog det över en timme! ^^ Jobbig ihållande huvudvärk och massa barn som skriker!

Nu är jag iallafall hemma och har ätit lite. Ska bara slappa resten av kvällen. Imorgon ska jag jobba kväll iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida