Torsdag!

Blev tipsad om en jätterolig sida igår av Angelica. Där man kan göra massa kul med sina bilder osv. Precis vad jag behövde eftersom jag inte förstår mig på photoshop! Och detta program gör det jag vill göra lixom. Har ju ändrat lite smått på bloggen och har nu fixat en signatur efter varje inlägg! :) Sicken bloggnörd jag är, men jag tycker det är skoj!

Idag händer det la inte så mycket. Ska ner till Emely sen och lämna en cd iallafall. Sen ska jag träna lite också. Får se vad som händer mer.   Uppdaterar senare...


Kommentarer
Postat av: angelica

hej gumman. jag e sent ute men vill du komma på min fest på lördag? visste inte om jag skulle fårga eller ej. vi är ju bra vänner på datorn liksom men vi har ju ej setts så mycket på riktigt. men jag ville fårga i alla fall, hi hi = ) puss


URL: http://angelyangel.blogg.se/ @ 2009-01-15 @ 16:13:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida