Torsdag!

Ska strax äta lite grann och fixa mig lite smått. Ska jobba idag, 14-21:15. Anita ringde förut också och bytte pass med mig, så jag e ledig på lördag och jobbar söndag istället!
 Har sovit som en gris inatt men ändå vaknar jag med lite huvudvärk, väldigt segt faktiskt! Men men, har slarvat med att dricka mycket kanske?

Om en vecka är jag på g till Micke iallafall! :D Eller ja, iaf till centralen för att ta bussen sen! haha :D Ska bli så mysigt att ses igen!! :)  Han åker till Thailand snart den fan! Haha, jag är så avundsjuk!! Men men, snart får väl jag komma iväg jag med!! Ska spara pengar för jag ska fan utomlands detta året har jag bestämt mig för!

Uppdaterar väl sen ikväll igen! :)

Kommentarer
Postat av: Loo

S: inte som jag kommer på. Tyvärr "/

men fråga en massa andra bloggare, de vet säkert :)



Idag blir det läkaren och plugga. Vad jobbar du med då?


URL: http://loem.blogg.se/ @ 2009-01-29 @ 12:04:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida