Tisdag!

Usch, har fått sådär ont i svanken igen som jag fick hos Micke sist! :( Så himla obehaligt. Känns i varje liten rörelse jag gör. Och det sträcker sig ner i högerbenet. Usch! Hoppas det går bra på jobbet ändå! Aj aj!
 Innan jobbet händer det inget speciellt. Ska slappa lite bara och kolla jobb på datorn. Och äta något också, lite stressigt på jobbet nu för tiden så man hinner knappt sitta ner och äta något.
 Brun på en natt, haha denna brunutansol som jag köpte är ju superbra! Man får färg med en gång och jag tycker den är värd varenda krona jag la på den! Man måste dock va noga med appliceringen för att inte få massa fula fläckar!



Hmm, det kanske är dags att ta ner julstjärnan idag? hahah. Har inte tänkt på det faktiskt. Vi har tagit ner allting annat men den har jag glömt av. Men men, tar ner den sedan!

Uppdaterar senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida