Tisdag!

Läste ut min bok igår kväll och blev knäpp av att jag inte fick läsa mer!! Har läst Sophie Kinsella's bok , En shopaholic i New York! Jättebra bok! Ska ner till Emely sen och låna nästa bok av henne! :) Längsen jag läste ut en bok faktiskt. När jag var mindre läste jag massa böcker. Massa om man jämför med nu iallafall. För då lånade man massa böcker på bibblan osv. Jag var tillochmed medlem i en bokklubb! Då läste man typ Sabrina - tonårshäxan osv. Hehe :)
Ska faktiskt ner till bibblan sen, inte för att låna nån bok utan för att låna skrivaren och skriva ut mitt CV. Våran egna skrivare står nere i källarn nånstans! Och dem tar bara 1 krona per papper ^^ 
Först tänkte jag träna och duscha innan jag beger mig ner till torget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida