Söndag!

Idag blir det lugnt, är lite seg från igår så har väl ingen direkt ork till något! Tänkte iofs städa lite grann, dammsuga! Men annars vet jag inte. Skönt att slappa! I veckan är jag någorlunda sysselsatt iallafall! :) Inte för att jag gillar dessa möten men det är ju måsten. Ett möte på arbetsförmedlingen som kallas för basinformation kommer vara i typ 2 timmar. Riktigt segt!! Känns precis som om man vore tillbaka i skolan igen. Usch, hemska tanke! Haha :D Det enda jag vill "plugga" till just nu är ju stylist! Men det kostar ju 40000 kr också! Så jag får drömma ett tag till!
Sökte precis ett jobb iallafall! Får väl se! Har inte haft någon som helst tur hittills så varför skulle det vända nu? Negativ, ja, när det gäller jobb är jag faktiskt det! Jättesvårt med jobb idag ju!

Nee, nu blir det till att äta något....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida