Smärta!

Vad fan har hänt med min rygg? :( Känner mig som en 90 åring!  Har verkligen jätteont...och fasen vad jag gnäller! Vet inte vad jag har gjort men vaknade igår och hade smått ont. Sen blev det bara värre och värre, kunde knappt röra mig! Det värker i hela svanken och ner över rumpan och ner lite över låren! :( En sträckning eller nåt antagligen.  Gör ont bara jag hostar. Vet inte hur jag ska sitta/ligga. Jobbigt när vi skulle sova inatt. Hade jättesvårt för att vända på mig. Tog sin tid. Skönt att Micke hade sådant tålamod med mig iallafall! :)<3 Han försökte hjälpa mig genom att massera mig, men det gjorde så fruktansvärt ont att jag inte kunde hålla tillbaka tårarna! :( Jaja, massa gnäll! Hoppas det går över iallafall! Tänkte lägga mig i sängen om en stund med en värmedyna och ta en ipren och hoppas på det bästa!   Skönt att man fick lite skjuts till tåget idag av Mickes pappa, väskan är ju tung och jag har ont. Jättesnällt! :) Hans föräldrar är verkligen hur goa som helst! Så givmilda, generösa och omtänksamma! Helt underbara! :)
Annica var snäll som hämtade mig på centralen också när jag kom in med bussen. Sjukt jobbigt tung väska och så kan man knappt gå lixom. Så det var jättesnällt! :)

Imorn ska jag till läkarn 9:15. Ska göra allergitest tror jag. För jag har sagt att jag vill ha någon bra medicin mot min allergi, för apotekets grejer funkar inte. Dem funkar i max 2 timmar. Jag vill ha något riiktigt bra! Finns folk som är allergiska men käkar tablatter som gör att dem kan ha husdjur! Fantastiskt ju, hoppas jag får nåt sånt jag med!

Blev långa inlägg idag, har ju som sagt inte uppdaterat sen i tisdags! :) Bloggnojja!   Nu ska jag lägga mig i sängen iallafall...

Micke, du är underbar! Jag saknar dig redan!!! <3

Kommentarer
Postat av: matilda

typ alla har ont i ryggen nuförtiden, konstigt ._.


URL: http://punkfeber.blogg.se/ @ 2009-01-04 @ 22:07:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida