Nu är man trött!

Kom hem för en stund sedan och är helt färdig! Har vart trött sen jag började jobba, men det har gått bra ändå! Började dagen med några asgarv när jag, syrran, Anita och några satt och larva oss! Haha :D  Dagen har flytit på rätt bra ändå och de gamla älskar mig! Haha, det är vad dem säger iallafall. En tant kallar mig för "lilla dockan", hon är så söt! :)
Eftersom jag är så seg nu så blev jag så glad när jag tänkte på att jag kunde sova länge imorgon för jag börjar inte försen kl fyra. Men då kom jag att tänka på att jag ska till arbetsförmedlingen kl tio! Suck va segt! Så får ju gå upp jättetidigt! :( Men jag kan nog ta en lite powernap när jag kommit hem därifrån!

Nu ska jag glo tv så skriver inget mer idag!   Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida