Min dröm!!

Vill så gärna att den ska gå i uppfyllelse!! Vill ju så gärna gå den där stylistutbildningen som jag skrivit om innan! Dock kostar den 39500:- och dem pengarna har inte jag!! :(  Jag har kollat med banken osv om t.ex. studielån men detta är ingen gymnasial utbildning eller av dem sa så det gick inte. Jag kan inte ta vanligt banklån heller eftersom jag inte har nått fast jobb. Och varken mamma eller pappa kan ta ett lån för mig just nu. Någon annan som kan ? Eller någon som vet vart jag kan vända mig?   Annars är det helt enkelt så att jag får spara, hoppas på fast jobb eller att jag vinner på lotto. Att spara lär ta tid så hoppas utbildningen finns kvar sen! *Skratt*


IMAGE-konsult/Stylist - make up artist. Ämnen man läser är;
 
- Hairdesign
- Make upp
- Manikyr
- Floristdesign
- Fotodesign
- Färg och stil
- Personal Shopper


Bredden på var man kan jobba är unik för denna utbildning. Allt inom:

  • TV
  • Foto
  • Video
  • Modevisningar - Catwalk
  • Film - Rekvisita
  • Makeup
  • Hår
  • Beauty
  • Spa
  • Skönhetssalonger - Plastik
  • Blomsteraffär
  • Bröllopsarrangör
  • Festarrangör
  • Kläd-boutique - Stil & färg
  • Personalshopper
  • Personlig stylearrangör - Kläder, Hår, Makeup
  • Affärsbidräde
  • Dekoratör
  • Rekvisitör



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag tycker inte du ska söka till den skolan av olika anledningar...tyvärr inte så bra som det låter.

@ 2009-04-05 @ 01:30:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida