Lets dance

Satt och tittade på Lets Dance med mamma förut. Den som är bäst är ju helt klart Laila! Jävlar va hon dansa idag! Hon var ju den enda som satte sin quick step iallafall! ^^ Blondinbella är la sådär, hon tänker för mycket på hur hon ser ut när hon dansar. Så det blir bara stelt. Så hon kanske borde lyssna på sin partner och sig själv när det gäller att sluta tänka så mycket! ^^
 Sen har jag även fått mig ett gott skratt när jag tittade på Ensam hemma!  Haha, älskar dem! Så klockrent!
Och nu funderar jag på att lägga mig och sova snart. Så kommer man kanske upp i hyffsad tid imorgon. har inga direkta planer mer än att tvätta lite. Prat om bio som sagt men får se hur jag gör. Jag vill ju såklart, men plånboken säger nåt helt annat!  
Nee, godnatt allihopa...

Micke! <3

Kommentarer
Postat av: angelica

aa det har du faktiskt rätt i. laila är ju i alla fall den som dansar absolut bäst! :)

@ 2009-01-17 @ 08:37:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida