Hemskt!

Har precis kollat klart på World Trade Center! Hemskt! Jag kan inte ens föreställa mig paniken, kaoset, sorgen , allting! Alla dessa offer! Alla brandmän, poliser osv. Hjältar, men ändå dog så många! Hemskt!  Jag vet inte ens vad jag ska skriva om allt detta. Mycket bra film om räddningskåren den 11e september iallafall!

Kollar slutet på filmen om Tina Turner som går på kanal 5 nu. Har sett den jättemånga gånger! Jättebra film! Och man blir så jävla förbannad på Ike som slår Tina gång på gång. Pga hans knarkmissbruk, avundsjuka och att hon inte gör precis som han vill! Man blir så förbannad! Men sen blir man glad av att se hur jävla stark hon är som kvinna. Att hon lyckas slå sig fri!  Hört att Tina Turner (den riktiga) är jättenöjd över denna filmen som ska avspegla hur hennes liv har sett ut. Mycket bra film!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida