Grammisgalan

Sitter och tittar lite på Grammisgalan nu. Jag var klar tidigt på jobbet så jag kunde se de första 45 minuterna av den. Takida inledde programmet med Curly Sue. Riktigt bra! :)   Gry är gravid va!? Eller ser jag helt jävla fel. Det måste hon vara. Stora klänningar i Körslaget och stort nu med. Så ja, det är hon antagligen!
Usch, EMD spelar nu. Jag tål dem inte! Förr tyckte man Danny va lite smått bra men nu är han bara jobbig. Och Erik älskar att höra sig själv så han tål man inte! Och Mathias märker man inte av ändå! ^^ Haha. Usch, bort med dem och in med Takida igen!

Det flöt på bra på jobbet idag. Riktigt lugnt faktiskt. Inte så mycket att göra. Lär bli lika lugnt imorn också! :) Innan jobbet imorn tänkte jag träna faktiskt! Mitt nyårslöfte är ju att börja röra på fläsket! Haha :)

Jaha, där vann EMD årets låt.. hopplöst!....åh, erik knip igen!

Hahah, att jag ens orkar kommentera dem ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida