En eftermiddag på stan!

Jag, Madde, Emely och Johan åkte in till stan en stund! Gick runt och tittade lite på Gina Tricot, H&M, Din sko osv. Jag var väl den enda som köpte något så sätt! Hittade en klänning och en svart, kort jacka på Gina Tricot. (Vart annars?) Sen blev det brun utan sol också. Så nu ska jag bli brun! haha, hoppas det blir jämt och snyggt bara! Bättre och inte lika farligt som att sola solarium! Emely köpte mindre saker som Ipren och en hårklämma! Haha :D Visserligen köpte Madde samma brun utan sol som mig, fast på ica maxi. ^^ Efter rundan istan bestämde vi oss för att äta på Jensens Bofhus som jag skrev innan. Och det var hur gott som helst! Mumma! :D Och jag åt ju gratis! Gratis är gott! haha :D

 Bilden som jag tog själv är väl sådär, så såhär ser det ut på hemsidan iallafall.
 En svart, kort modell med spetsmatrial på!
 Sägs vara jättebra, så jag hoppas den håller va den lovar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Funkar den busen bra? mvh Emma


URL: http://prinsessanbloggar.blogspot.xom @ 2009-01-13 @ 20:11:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida