Bio!

Finns två filmer jag vill se på bio nu! Visserligen har dem inte premiär försen den 16e.
Det är iallafall Brölloppsduellen och Benjamin Buttons otroliga liv! Två filmer i min smak och som jag helt klart ska se!

Brölloppsduellen;

Emma och Liv (Anne Hathaway, Kate Hudson) har varit bästa vänner hela livet och delat allt, även drömmen om det perfekta bröllopet. Men när det sker en dubbelbokning som gör att båda deras bröllop råkar hamna samma dag, samma tid, på samma lokal är det bara en sak som gäller - catfight!



Benjamin Buttons otroliga liv;
Benjamin Button (Brad Pitt) föds som en svag äldre man och åldras baklänges, d v s att hans kropp blir yngre tills han slutar sitt liv som ett spädbarn. Den tragikomiska berättelsen om den välbärgade Button sägs ha inspirerats av Mark Twains kommentar om att det är synd att det bästa i livet kommer först och det sämsta sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida