Vill resa!!

Vill så gärna resa nu!! Komma bort ett litet tag! Ny miljö, värme och mycket sol och bad! Mysigt sällskap!!
Jag har aldrig varit utomlands...danmark räknas inte! Tycker inte jag iallafall! Varje gång det har varit en resa inbokad så har det hänt något som gjort att man måste avboka. Första resan var planerad till Bulgarien med syrran och dem. Men då gick duschen eller något sönder i deras badrum så dem behövde lägga pengarna på det istället. Andra resan var planerad till Turkiet men då bestämde flygbolgaet sig för att säga upp sitt kontrakt med resebolgaet så det sket sig den gången också.  Tredje resan var planerad till Tunisen men då blev det först problem med att få ledigt och sen med pengar. Så det blev till att avboka den också!
Så nästa resa jag bokar ska fanimej bli av!! Jag vill resa detta året! Det ska bli av! Jag ger mig inte! Jag ska spara pengar och boka resa! Om jag så ska få leva snålt innan resan! Jag vill åka någonstans med Micke, det skulle vara så himla mysigt!! <3


Kommentarer
Postat av: Mogensen

Intresserad utav skor? :) Gå in på denna sidan http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=827 och bli medlem. Du kommer då få gratis presentkort! :)



Super mysig blogg du har! :)



Kram kram


URL: http://mogensens.blogg.se/ @ 2009-02-16 @ 19:27:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida