Torsdag!

Idag gick jag upp med tuppen kl sju! Usch va segt det var! Jag ville verkligen inte lämna sängen när kl ringde! Men men upp och duscha och äta frukost. Skulle ju va istan kl 10. Men tjugo över åtta ringde dem och kolla om jag kunde komma tidigare så jag fick snabba på lite, men det gick bra! :)
 Sen efter min intervju så tog jag en promenad bort till Domkyrkan där gymmet ligger och pratade lite med dem. Tog en blankett som jag ska lämna. Man måste ju fylla i sitt kontonr och grejer. Kan inte det i huvudet!
 Sedan blev det till att äta lite lunch när jag kom hem. Att behöva äta lunch är det jobbigaste med allt det här som jag gett mig in på! Jag äter inte det annars. Brukar vanligtvis äta sen frukost, sen middag och nåt litet under dagen. Men nu ska de vara frukost, lunch, mellanmål och middag.  Vad ska man äta till lunch varje dag då? :S Hmm..funkar gröt? Jaja, får väl kläm på det förr eller senare!

För övrigt idag hade jag tänk städa för det behövs verkligen!!  

Kommentarer
Postat av: Leonora

sv, härligt :D

det är allt en bra dag :D


URL: http://magiskaminnen.blogg.se/ @ 2009-02-19 @ 12:45:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida