Tisdag!

Idag har jag jobbat 8:15-16:15, gick helt okej fast det kändes som att tiden gick jättesakta! Men nu är man äntligen hemma! Har haft en rolig dag på jobbet iallafall. Eller rättare sagt, jag och syrran har haft skitkul! Tog lite fula kort, drog kassa skämt, men det är typiskt vår humor! :D haha. Ska jobba imorn med 14-21. Alltid lika roligt att jobba med syrran!
 Fick mycket trevlig post idag, en inbjudan ifrån Anna! Hehe hon är så söt. På kuveret stod det mitt namn och även Mickes så jag blev änna fundersam först och fattade ingenting! Men när jag öppnade brevet så ramla kronan ner! ^^ Haha :D
Det har iofs varit mycket positiv post de senaste nu. Det med remissen och de. Fast alla räkningar hade jag gärna hoppat över!!
 Ska strax fixa mig lite mat och sen sätta igång en maskin tvätt! För övrigt blir kvällen lugn. Är ganska så seg efter jobbet! Ska kolla på Andra Avenyn ikväll! Tisdagarnas höjdpunkt typ ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida