Städtant!

Nu har jag precis städat klart! Nu luktar det rengöringsmedel och citron! Haha!  Har dammat, dammsugat, tvättat golven, putsat av speglar och precis satt igång en maskin tvätt! Kom att tänka på en sak...finns många arbetsgivare som söker städhjälp men så vill dem att man ska ha en slags utbildning och erfarenhet! Tänker dem inte på att folk städar hemma?
 Idag blir det rätt så lugnt. Maria åkte hem förut vid ett tiden ungefär. Ska väl glo på melodifestivalen tänkte jag! ^^

Mysigt att prata med Micke förut, han hade webcam och mick! :) Han va så brun och snygg!! Så nu måste jag fixa en liten bränna innan han kommer! Haha :D Jag vill inte va en blekfis ju! ^^ Snart....snart så ses vi!! :D <3

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan bädda sängen! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida