Segt!

Nu är jag riktigt seg! Har jobbat 6:45-15 idag, och det var hur segt som helst! Vart så himla trött hela dagen! Kunde inte somna inatt...somnade först efter halv två nån gång, och så skulle man upp kvart i sex! Fyfan...det kändes som att jag precis hade somnat när klockan ringde imorse!
Har inte fått sova ut på flera dagar nu...har haft svårt för att somna och har sovit ganska dåligt. Så imorgon ska jag sova ut! :) Sen ska jag göra tårta till pappa och fira honom lite! Han har ju inte vart hemma i helgen!

Nu har jag precis satt igång en maskin tvätt, och så har jag städat upp lite! Det blir lugnt för min del ikväll. Är helt slut och vill bara ta det lugnt! Ska fixa lite lätt mat sedan iallafall!

Uppdaterar senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida