Premiär för....

GREYS ANATOMY!!!! Äntligen!! Jag älskar den serien och idag börjar det igen! Har varit säsongsuppehåll! Spännande! :)

Chattade med Micke nyss! :) Han är så himla go! Han hette "Saknar dig Annika!!!!<3" på msn. :) <3   Skönt att få hans stöd gällande min träning osv också! Det känns inte som att det är någon annan som tar mig på allvar faktiskt. Pga mina tidigare försök. Men jag ska allt besvisa att jag klarar det!! För min skull..inte deras skull såklart!!
Ska som sagt kolla gymkort imorgon efter intervjun!
 Jag har lyckats vända på dygnet lite också!! Vaknar rätt tidigt på morgonen, fast vissa dagar väljer man att somna om. Lägger mig hyffsat i tid också. Skönt! :)
 Så planerna för imorgon är jobbintervjun, kolla gymkort, kolla lite på H&M, har en check på 50 kr där att handla för! Sen hem och promenera eller någon annan slags träning! :) Jag är så taggad!! Såhär taggad har jag aldrig varit. Och jag hoppas verkligen att det håller i sig och ger resultat!

 Ska strax äta lite mat och sedan kolla lite tv. Funderar på att läsa också! Sophie Kinsella såklart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida