På bussen!

Sitter på bussen påväg hem nu. Har precis klämt i mig lite pasta och köttfärssås. Inte lika god som hemmalagad men det fick funka.

 Det är inte alls kul att åka hem nu med vetskapen att Micke åker till Thailand på torsdag och att vi inte kommer prata med varandra på två hela veckor!! :( Jättejobbbigt eftersom att vi annars pratas vid varje dag. Jag hoppas veckorna går jättefort iallafall! Men jag är glad för Mickes skull att han äntligen får komma iväg. Det behöver han!! <3 hoppas verkligen inte det blir någon naturkatastrof eller liknande nu!!! panik känslor :(
 Lite jobbigt att skriva på bussen för det guppar som fan! :P Men det går bra ändå!  
Dessa dagarna har varit hur mysiga som helst!!:D Vi har firat alla hjärtans dag nu i helgen och det var mysigt. Jag lagade mat till Micke, min egna special kycklinggryta med ris :) Blev jättegott faktiskt! Sen mös vi i soffan med tända ljus och kollade på filmer! :) Lägger in bilder på nallarna osv när jag kommer hem! :)
Skönt att det börjar mörkna ute nu, så skönt att åka buss då. Man kan somna lätt utan att man har ett starkt ljus i ansiktet. Pappa hämtar mig i Göteborg sen..skönt med skjuts och skönt att komma hem snabbare nu när det blir kväll o så.

Vet inte vad jag ska skriva just nu..men det blir uppdatering senare...

Micke, jag saknar dig redan jättemycket!! Blev så tomt med en gång!! :( Tråkigt att behöva sova ensam igen!! :( <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida