Onsdag!

Blev väckt tjugo över åtta imorse av att Micke ringde!! :):) Underbart!! Han hade ridit på en elefant idag! Fan va coolt!! Jag hade nog vart livrädd, men det är häftigt ju! Ska bli kul att få se bilder osv på vad dem har gjort där nere sen! :) Saknar honom jättemycket!! Men det är inte så lång tid kvar tills han kommer hem. Dagarna går ju faktiskt rätt fort. <3<3<3

Idag börjar mitt nya liv, och fasen va jobbigt det kommer bli!! Men jag har gett mig fan på det och jag ska lyckas! Kommer va jobbigt och tufft men jag måste försöka!!
 Hmm, är det någon som läser min blogg som är expert på mat? Kalorier och sån skit? Haha :D Jag ska ju bli sundare som sagt och det är fan inte lätt! ^^
 Idag hade jag tänkt städa och ta mig en prommenad!! Ska även förbereda mig lite smått inför min intervju imorgon. Egentligen kan man inte förbereda sig så mycket, utan bara va sig själv och hoppas på det bästa typ! Så håll tummarna för mig imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida