Onsdag!

Idag är det onsdag..ska jobba 14-21 idag! Blir kul eftersom det är syrran och Emma man jobbar med! :) Bra stämmning då lixom! För övrigt händer det inget annat än att jobba idag. 
Imorgon åker Micke... =(  Hoppas resan går bra och att han kommer hem hel igen! Jag är kanske fånig..men jag är rädd när det gäller just Thailand pga naturkatastrofen! Dessutom är det nån jävla feber osv som härjar där nere.
Men men, tror veckorna rullar på rätt bra ändå, visserligen kommer dagarna kännas jättelånga när jag inte får prata med honom. Men det kommer ju bli extra kul och skönt att prata med han igen när man saknat honom så mycket! :)

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och göra mig redo inför jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida