Måndag!

Idag händer det absolut ingenting..det snöar ute, jag har ont i magen och i huvudet och jag orkar inte göra nånting känns det som. Trots att jag är såpass uttråkad! Men men, skönt att ha såna dagar ändå! Då man bara vilar upp sig och gör absolut ingenting! Tider går visserligen fortare om man gör något... 12 dagar kvar...ja, jag räknar ner!! <3
 
Läste på aftonbladet om Arboga rättegången! Om Emma som blev brutalt misshandlad och förlorade sina barn! Christine Schürrer dömdes till livstids fängelse och utvisning för all framtid. Fan va rätt!!  Så jävla sjukt att de finns såna människor! Det handlade om ren jävla svartsjuka som gick såhär jävla långt! Man blir så fruktansvärt arg!! Det är verkligen skrämmande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida