Kanske vänder det nu?

Kanske är det dags för mig att få lite tur nu? Kanske vänder det för mig nu? Jag kanske borde satsa allt och ta tag i detta nu! Hoppas intervjun går bra och att de tycker om mig!!
Jag har bestämt mig för att bli mer sund nu också! Har skrivit det så många gånger innan att jag ska ta tag i det men har väl inte hittat motivationen! Jag är motiverad och vet vad jag vill. Men något saknas för det händer inget. Men nu, nu jävlar!! Kosta va de kosta vill men nu ska det hända grejer!
Som sagt, kanske vänder det för mig nu? :)

Kommentarer
Postat av: Mina

roligt att nån har lite tur =) hehe lycka till på intervjun!! :D


URL: http://minaj.blogg.se/ @ 2009-02-17 @ 19:52:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida