Jobb!

Idag var jag på en anställningsintervju för en timanställning via bemmaningen i centrum! Och ja, det verkar som att jag fick det för hon skrev papper och tog uppgifter. Och så ska hon fixa en bredvidgång åt mig imorgon!  :)  Kommer mest jobba på Örgryte och Krokslätts äldreboenden. Båda ligger bredvid varandra typ så det är gött. Vet på ett ungefär vart dem ligger också. I närheten av där syrran bodde innan så jag har ett hum på det iallafall! Hon från bemanningen skulle höra av sig under dagen nångång. Och på henne lät det som att det kunde bli en hel del jobb! :)   Det jobbiga är att det verkar som att vinterkräksjukan finns på hemmen (?)...Usch! Det vill jag inte drabbas av!! *Peppa peppa ta i trä!*
Hehe dem har ett annorlunda system gällande jobben med verkar det som..istället för att ringa så skickar dem sms till de timanställda och kan man jobba så får man ringa upp och säga det. Haha. Man får va först i kvarn typ! Jaja ^^
 Så får la se hur det går och hur mycket timmar man får nu då! :)

Men jag ska ändå fortsätta söka jobb faktiskt! För det är fast jobb jag vill ha, inte bara timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida