Haha jag är den mest veligaste människan någonsin!!

Jag var på intervju idag och blev anställd som timanställd i centrum! Tackade ja trots att jag inte vill vara istan men det är ju ändå ett jobb. När jag kom hem ringde jag Lövgärdets äldreboende för att få sommarjobb och hon frågade om jag kunde jobba annars också. Ska dessutom prata med Gunnareds äldreboende. Det lät mycket, mycket positivt och jag ska på anställningsintervju imorgon kl 11.00!
 Bemanningen ringde och sa att jag ska gå bredvidgång imorgon, men då sa jag att jag ska på en intervju och då mena hon på att jag får välja. Bemanningen eller intervjun. Och jag känner mer glöd för att jobba här i Angered än i stan. Så nu gjorde jag valet att tacka nej till bemmanningen och ja till intervjun! Jättedumt tycker jättemånga!! För jag hade ju in pricip fått timjobb i centrum och jag vet inget  om Angered än. Men, dem lät så sjukt positiva och det var Sommarjobb jag sökte, men det var dem som frågade om jag kunde jobba annars också! Så det är mycket positivt. Kanske är en tabbe att tacka nej till centrum, men jag har en positiv känsla av att det löser sig för mig ändå!! Jag ska ju känna själv vad jag vill! Jag tror inte det är kört för mig bara för att jag tacka nej till centrum! Jag har en stark känsla i magen av att det kommer gå bra imorn och att jag behövs både i Lövgärdet och i Gunnared! :) Dessutom är jag ju timanställd på Hammarhus också, där jag är nu då och då.

Man gör en del dåliga val i livet, men också en del bra! ^^

Kommentarer
Postat av: Zandra

Självklart kommer du att klara detta :) Tänk du får äta allt men inte alltid och inom dina kcal. Finns inga förbud. Och viktigast av allt. Varje dag är en ny dag. Blicka alltid framåt och inte bakåt. Peppkram


URL: http://mysigajag.blogg.se/ @ 2009-02-19 @ 16:12:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida