God kväll!

Idag var jag nere på invigningen som gymmet hade, och det är knappt halvklart! Ganska så segt eftersom jag hade ställt in mig på att träna och sola på måndag!  Sola kan jag ju, men då får jag gå till det vanliga solariumet. Lite segt! Det skulle dröja 1½ vecka till innan gymmet är helt klart sa dem. Får la se! Man har betalat för hela mars men ändå kan man inte utnyttja gymmet de första 2 veckorna typ. Jävligt dåligt, man borde få en ersättning eller något tycker jag! ^^
 Efter det gick jag iväg och jobbade 14-21. Tiden gick ganska sakta idag men nu är man ju hemma! Kollade lite på melodifestivalen med några gubbar på hemmet :) Dem satt och diggade och klappade, hehe så söta! 
Och nu är jag hemma och tänkte snart lägga mig och titta lite tv innan jag ska sova. Självklart ska jag prata med Micke innan! :) <3
 Blev frågad om jag ville gå med på bio tillsammans med Emely och Toffe. Filmen Borta bäst , hemma värst eller nåt sånt. Filmen skulle börja vid elva och jag ska upp kl sex imorn så det orkar jag inte. Ska jobba 7-15 imorgon. Sen ska jag ev. till rusta med pappa en sväng. Haha :)  Sen får jag se..kommer lite serier och skit på tvn! ^^

Nee, nu blir det sängen!                         Micke!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida