God kväll!

Idag låg jag och drog mig till elva, riktigt skönt faktiskt! Sen gick jag upp och åt lite frukost och chattade med Anna! :) Sen efter en stund loggade Micke in! :D Satt och pratade och hade cam, mysigt!! Imorgon kommer han hem! Äntligen!! :D<3
 Sen vid ett tiden träffade jag Anna nere i centrum, gick och kollade i lite affärer. Köpte en sen present till Madde, lite underkläder och hårinpackning. Sen gick vi hem och åt lite lunch och slingade sedan Annas hår, blev jättefint!
 Sen visade jag min klänning som jag ska ha nästa helg och såg då att den var lite söndrig! Har inte sett det innan, surt! Ska se om det går att laga på nåt sätt. Den har släppt i sömmen lite så det går nog att fixa! :)
 
Imorgon tänkte jag städa lite smått och sedan ska jag jobba 16-21.

Micke!! <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Frakt kostar inte många kronor, för ett sådant lätt paket inte över 20 kr (dem går ju på vikt & storlek när man skickar). Jag har bestämt att köparen får betala det eftersom det annars blir mycket fraktbetalande för mig. Om du är intresserad av något smycke och jag får veta i vilken stad du bor så kan jag kolla upp det exakt.



Mvh

Sanna


URL: http://handmadebysanna.blogg.se/ @ 2009-02-26 @ 22:18:57
Postat av: Sanna

Okej, jag kollar upp det direkt imorgon. Har du någon mail som jag kan nå dig på istället? Det är HOPE armbandet du menar?



Mvh

Sanna


URL: http://handmadebysanna.blogg.se/ @ 2009-02-26 @ 22:36:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida