God kväll!

Ska nog ta och stänga ner snart och lägga mig i sängen och fortsätta läsa i boken lite! Läste två kapitel i Ego girl innan mitt tv program började förut. Så jag ska läsa lite till och sedan sova! :) Är rätt trött och seg av förkylningen också. Men det är nog bättre imorn! :) Ska ta en ipren nu innan sängdags!
 Imorgon ska jag ringa chefen på Lövgärdets äldreboende och få rätt nr till en som har hand om lönen. Hade fått numret till en fax ju! :S 
 Sen ska jag träffa Anna istan en stund också! Mycket trevligt! :) För övrigt blir det väl lugnt, ladda inför helgen som består av jobb! :) Saknar gamlingarna ju! :)

Micke, älskling, snart är du hemma!! :D <3

Godnatt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Leonora

Godmorgon :)

allt väl?


URL: http://magiskaminnen.blogg.se/ @ 2009-02-26 @ 05:44:32
Postat av: Ida UNG MAMMA

Tack så jätte mycket! =) Idag startar en tävling på min blogg, så håll utkik!



www.gotteochvi.com


URL: http://www.gotteochvi.com @ 2009-02-26 @ 08:26:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida