God kväll!

Det gick bra på det nya stället..mycket info att ta in. Kan inte allting än men man lär sig med tiden! Ska dit imorgon igen, 7-14. Söta gamlingar som bor där! :) Det ska nog gå bra det här!
 Usch, har gått och blivit förkyld! Men jag dricker té och tar nässprej! Så det ska nog gå över fort! Blir en ipren innan läggdags med! ^^ Ska kolla lite på  Den rätta för rosing , haha suck! Men finns ingen annat att se.. Sen halv tio kommer Andra Avenyn! :) Sen blir det till att sova!! Så det blir uppdatering imorgon efter jobbet igen!

Micke, mitt hjärta..min älskling! :) Saknar dig enormt! Men snart är du hemma och jag längtar såå!! :D<3 Ska bli så underbart när vi ses igen!! Du är så himla underbar!!!<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida