God kväll!

Idag har jag fixat mig ett gymkort! Ska bli kul att komma igång! :D  Bestämde mig för det nya gymmet som öppnar i Angered Centrum. Jag var väldigt skeptisk innan, men efter många om och men, många för och nackdelar så bestämde jag mig för att satsa på detta! 299 kr i månaden och allt ingår! All träning och solning! :) Skönt! Älskar ju att sola! Men inte allt för mycket!
 Ringde också arbetsförmedlingen och avbokade ett möte eftersom jag ska jobba, och det var positivt. Jobb går alltid före lixom! Hehe :) Sen pratade jag med syrran också och ska få jobba fredag, lördag och söndag! :)
Så denna veckan består av jobb, jobb och jobb! :) Ska också sälja ett träningsredskap som jag har här hemma.
Längtar faktiskt efter att få träna nu! Komma igång och bli starkare! :) Gymmet öppnar på söndag, måndag nångång så på lördag är det invigning så dit ska man och titta lite innan jag ska jobba!

Snart kommer Micke hem!! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida