Fredag!

Har precis tatt mig en dusch och ska snart börja göra mig smått iordning. Ska in till stan en stund med Madde innan jag ska jobba 16-21 idag. Kolla lite smått :) Hon behöver något fint till Annas fest som är nästa helg! Får la se om jag köper något! Det kliar i fingrarna på en när man har fått lön! Haha :) 
 Haha jag hade en kul dröm inatt. Jag och Madde jobbade på Gina Tricot inne istan, (sicken dröm eller hur?:)) Haha och helt plötsligt sprang två bögpar in i provrummen och råhångla och Madde blev som besatt och kunde inte sluta titta! Haha sjukt var det iallafall! Kändes så verkligt, för nått sånt skulle mycket väl kunna hända i verkligheten också. Och jag vet att vi hade kollat och skrattat så som i drömmen! :P
 Nu är Micke på väg hem iallafall! :D Så inatt nångång är han hemma igen! Ska bli mysigt att få höra hans röst då och få säga godnatt som vi brukar göra! :)


Kommentarer
Postat av: madde

hahaha sjuk dröm =P


URL: http://maaddow.blogg.se/ @ 2009-02-27 @ 12:41:59
Postat av: Sanna

Hej Annika!



Det får du absolut göra! Bara kul =)

Nu har jag varit och kollat fraktkostnaden. Det kostar 18 kr att skicka armbandet till dig. Det var ingen stor kostnad. Din kostnad blir armbandet (120 kr) + frakt (18 kr). Om du är intresserad av att köpa det!

Jag försökte maila dig men det stod att den adressen inte fanns. Du kanske skrev fel adress?



Mvh

Sanna


URL: http://handmadebysanna.blogg.se/ @ 2009-02-27 @ 13:04:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida