Beslutångest!

Jag ska ju införskaffa mig ett gymkort nu och har funderat över två olika gym, men nu har ett tredje gym kommit in i bilden. Och det tredje lockar jättemycket faktiskt. Först sa jag att jag ville va själv för att slippa tjat osv. Men nu känner jag att jag behöver nog mer peppning än vad jag vill erkänna. Och det är ju faktiskt kul att träna med någon man känner. Jag är velig, jag vet. Men har läst på deras hemsida och detta gym är det billigaste alternativet för min del. Så jag tror faktiskt att jag satsar på det och tar och kollar upp det imorgon! :) Jag vill komma igång nu och bli starkare i mig själv. Jag vill inte vara den där slappa soffpotatisen längre, ha ha ha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida