500 kilos kliniken!

Fyfan va vidrigt! Elakt att säga så kanske, men det är vidrigt att de utsätter sig för sånt här! Hur kan man tillåta sig själv att bli så stor?? Inser man inte vad man utsätter sig för? Dem är så stora att dem inte ens kan gå! Sängliggande med trycksår, svamp osv! Blääh! Vissa är så stora att de inte ens känner när dem är kissnödiga :S Sjukt ju!!
 Jaja, inte de jag vill skriva om direkt... blir lite äcklad faktiskt! Blir man så stor så har man verkligen tappat kontrollen över sig själv!! 
 
Det gick bra på jobbet ikväll. Kul att jobba med syrran och Emma :) Det är så lugnt på kvällarna nu! Skönt! Inte så stressigt! Ska jobba 14-21 imorn också!  Kommer va deppigt imorn eftersom Micke åker. (Ja, jag vet att jag nämner det i varje inlägg, men ni får gilla läget helt enkelt) Haha :)

Ska väl lägga mig och glo lite tv nu och sen prata med Micke! :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa de e så underbart o få äta mammas mat nu :D hihi... aa vi ser me på de där programmet så äckligt asså!!!

@ 2009-02-11 @ 22:13:52
Postat av: kussen timon^^

jadu va ska man säga om dem, okej vissa kanske har psykiska elr fyskiska problem men sen finns de dem som e lata helt enkelt! De va ju en som faktiskt ändrade sig efter sin kompis dog hon gick ner typ 20 kg under en månad sen va det en som gjorde operationen och fortsatte fuska!! Sånna bör inte får göra operationen!!! blir så arg, å såå gnäller dem sen...


URL: http://svampis.blogg.se/ @ 2009-02-11 @ 23:09:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida