Torsdag

Idag har jag och Madde vart i Ullared!  Shoppade inte sådär överdrivet mycket. Lite julklappar och lite smått till mig.  Köpte ett roligt nattlinne, det är en smilegubbe som ser förvånad ut och ett frågetecken på, så står det "Say what".. lite kul! :)  Sen blev det ett hänglås som är bra när jag ska träna så jag kan låsa in mina saker. Och en söt liten grej till Micke.  Sen köpte jag stora, silvriga bokstäver som bildar ordet Love. Så himla fint! Och så köpte jag schampo och balsam i märket TRESemmé. Man fick två st för 70 kr! Asbilligt då ena flaskan annars kostar runt 80 kr. Så jag köpte det som var till för torrt och skadat hår. En tjej som stod där sa att det var jättebra, så får la se! :) Sen vart det väl inte så mycket mer. Julklappar som sagt.



Efter ullared åkte vi hem till Madde, delade en kebabpizza och satt och tjötade. Tittade lite tv och så! 
Har fått Spotify av hennes kompis också! :) Fick en sån inbjudan så jag slipper betala för det. Kul! Nu kan jag lyssna på precis vad jag vill utan att behöva ladda ner! Suveränt!

Ska snart tvätta bort sminket och gå och lägga mig. Ska ju jobba 7-14 imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TREsemmé är SKITBRA! :o Mamma har köpt det för färgat hår, håret blir lent och gött efter! :P


URL: http://mdahlqvist.blogg.se/ @ 2009-12-04 @ 20:56:57
Postat av: Anonym

Asgött! :) Det blir lent efter man plattat det också, blev inte risigt som det brukar bli. Haha :D


URL: http://mdahlqvist.blogg.se/ @ 2009-12-05 @ 21:43:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida