Söndag

Jag är helt färdig! Inte av att jag tränat för det orkade jag inte efter denna natten! Vid tretiden inatt kommer grannen hem med några kompisar och ska ha efterfest eller nåt. Skriker, sätter igång jättehög musik, sjunger, välter möbler osv. Halv fem imorse höjdes musiken och jag blev som galen! Så jävla respektlöst! Vad tänker idioten med egentligen?  Jag ringde vakten men kom dem hit, nej! Som vanligt. Jag är så trött på dem ovanför för dem väsnas jämt!  Kommer verkligen inte sakna dem när jag flyttar! Runt sextiden hände det nåt där uppe för då blev det tyst.  Så jag lyckades väl somna runt halv sju, sju imorse! Jippi! Och jag kan inte sova längre eftersom att jag ska till jobbet om två timmar! =/   Ser jag grannen ska jag säga ifrån! Så jäkla respektlöst!

Ska som sagt jobba idag, 14-21.15. Innan dess tänkte jag äta frukost och duscha.

Ha en trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Maria

hörde oxå dem när de kom hem, men var helt slut så jag somnade iaf. Men ni har det väl xtra jobbigt då de bor precis ovanför er. (antar det var dem kollade inte ut när jag hörde) Tråkigt att vakten inte kom. Borde kanske prata med P att de aldrig kommer när man ringer. hur ska man annars kunna klaga???


URL: http://www.marias-varld.blogspot.com/ @ 2009-12-20 @ 18:34:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida