Söndag

Det var en mycket trevlig och rolig kväll igår med sällskapsspelet Trivial pursuit. Det gick ganska så bra ändå, men vissa frågar fick man verkligen knäpp på! Det stod mellan mig och Emely och så fick hon en apfråga och vann!  Haha, jag var verkligen trött igår, vet absolut inte vad jag hade i huvudet eller vad jag tänkte på när jag fick frågan "hur många sidor har en tärning" och jag svarar 16!   16!!!  Emely garva så hon grina! Men jag ändrade mig snabbt till sex när jag verkligen tänkte till på vad fan jag hade svarat! ha ha :D Bjuder på den!
Sen kommer Madde..hon får frågan "vem skapade gud med hjälp av Adams revben", hon tänker en mycket lång tid..ser helt borta ut..svarar; hmm..Adam?   Då bröt jag och Emely ihop! Eva!!  Jahaja sa hon :P Haha :D så söt! Man får såna blackouter imellanåt!   Men kul hade vi! :)



Nu ska jag börja göra mig iordning, för om en stund ska vi iväg till syrran på kalas. Lilleman blir ju fem på onsdag så han har kalas idag! :) Han önskar sig lego, så det fick det bli! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får en trevlig kväll! :)


URL: http://musicrecord.blogg.se/ @ 2009-12-13 @ 16:32:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida