Sällskapspel

Det blir sällskapsspel ikväll!!  Va roligt! Visst det är kul att se film, men sällskapsspel är mycket roligare! Ser man film är man för det mesta tyst och bara sitter där. Sällskapsspel, då pratar man, disskuterar och skrattar! Så vi kör på spel ikväll! :)

Ringde Mickes mamma för en stund sedan för att be om lite hjälp och jäklar va nyfiken Micke är nu! :D Äntligen har jag lyckats göra han nyfiken för en gång skull! :)<3  Du får snart veta älskling!

Nu är jag nästan helt färdig med julklapparna iallafall. Har egentligen inte haft råd med julklappar men jag har tagit mig råd! Kul att ge presenter! :) Hoppas Micke blir glad för det han får! Så svårt att köpa till killar, men jag tror han blir glad! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida