Onsdag

Gissa om jag har sovit gott inatt! Minns inte ens att Micke ringde halv ett inatt. Ha ha :)<3   Då har jag sovit gott!

Har duschat nu och börjat göra mig iordning lite smått. Ska in till stan om en timme ungefär. Måste fixa de sista julklapparna. Jag vet vad jag ska köpa på ett ungefär. Iallafall till två st. Får la se vad det blir! :) Kanske unnar man sig själv något. Men bara kanske!

Måste även fixa en present till lilleman som blir fem om en vecka! :) Men det är kalas på söndag! Så present plus julklappar till honom! Han är för go! :)

Måste fixa presentpappar också! Vi har bara julpapper hemma och det är lite pinsamt att slå in presenter i det. Iofs är det jul om två veckor, men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida