Lördag

Vill krypna ner under täcket igen och ligga där hela dagen lång! Bara man tittar ut så börjar man frysa! Men icke, ska till jobbet om ca 1½ timme. Yttligare en kväll på schemat! Kan ju säga att jag ser fram emot lönen som kommer i januari! Hoppas kvällen flyter på lika bra idag som den gjorde igår!

Higher, higher, higher....lyssnar på Eriks vinnarlåt. Ha ha :)

Innan jobbet händer det ingen speciellt, bara slänga på sig lite kläder och invänta klockan typ. Sen ikväll tänkte jag skynda mig hem efter jobbet för kl 21:25 visas filmen Stardust på tv4. Verkar vara bra! Lite magi osv! :)

Jisses va mycket filmer det går idag! Massa bra ju! En riktig tvdag! Och så jobbar man... jaja pengar! :) www.tv.nu  finns massvis med filmer hela dagen lång!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv. Ja visst blir man nervös.. men det är spännande också :P



Ja de är lite långa. Jobbigt att skriva på tagenterna. Men i övrigt så är de inte så jobbigt hehe :D Börjar vänja mig :P


URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/ @ 2009-12-19 @ 22:39:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida