Lördag

Idag startar julrean!  Ska ta mig en sväng till Allum tänkte jag. Kika lite grann. Får väl se om man hittar något att ta med sig hem. Lär ju vara mycket folk också! Men det får man räkna med. Fick presentkort på Åhlens så kikar nog där inne också.   Sen ska jag jobba 15:30-20 ikväll. Fyra och en halvtimme är ju skönt. Sen blir det bara till att slappa, se på film.  Haha, igår efter jobbet gick jag in på Ica och köpte med mig filmen Bondgården hem. Jäklar va rolig den var! Haha :D Animerat blir man aldrig för gammal för!   Anna, du kommer gilla den skarpt tror jag! :D

Nää, ska äta lite frukost nu och ta mig en dusch. Ha en trevlig lördag och annandag jul! :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

haha ja jag säger nog det, måste vart en ängel haha :P



Joda den var super mysig faktiskt! :)


URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/ @ 2009-12-26 @ 20:29:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida