God kväll

Det blev inte att jag jobbade idag. Hade så ont i ryggen så hade inte klarat av att lyfta och böjja mig som man gör.   Strosade runt lite smått istan med Anna och Jarmo. Det blev ett läppglans, en foundation, en tröja och Ace ventura filmerna, man fick båda för 59 kr. Då passar man ju på!  Sen åkte jag med dem hem och lagade mat och då kom min faster och mina kusiner. Mycket trevligt! :)  Vi spelade ett bingospel också. Där jag vann! Jisses vilket flyt jag hade! :D Mina blev riktigt sur! haha :)  Vann lite godis och tialotter, varav ena jag vann på. Mina blev ännu surare då, hehe sorry! :)   En mycket rolig och trevlig kväll iallafall! Tack för det! :)<3



Imorgon kommer det en som ska köpa bokhyllan jag la ut på blocket. Så har fått rensa ur tvbänken osv nu. Får panik för vet inte vad jag ska göra av allt! Borde haft flyttkartonger att packa ner allt i med en gång. Men men, löser sig imorgon!

Ska träffa mina syskon imorgon igen. Och lilleman och prinsessan också! :) Ska bli trevligt! Hoppas dem gillar sina julklappar!

Nu ska jag tvätta av sminket, bädda ner mig i sängen och titta tv.   Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mina

haha :) aa men vi hade kul!


URL: http://minaj.blogg.se/ @ 2009-12-27 @ 22:45:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida