God jul

Jag hade en mycket bra julafton igår!

Började dagen med att jobba 7-14, lite segt men det gick bra ändå. Sen kom Andreas, Maria och hennes kille och hämtade upp mig på jobbet. Kalle Anka och julmat, riktigt gott!! Åt nog en hel del. Ha ha :) Men det hör ju till julen!  Sen var det dags för julklappar och jag fick Lash Stilette mascaran från Maybilline, sägs vara skitbra! :) Sen nagelfilar från Trind som också sägs vara jättebra. Ett jättefint halsband, pengar, presentkort på Åhlens och en kopp till min servis! Tack för detta! :)<3  När jag kom hem fick jag en fin tröja av pappa också!  Och han uppskattade sin julklapp som var en dvd med det bästa från Dagotto (Stefan och Krister)  :)

I helgen ska jag träffa syrrorna igen för att ge julklappar till Lilleman och prinsessan! :)

Ska jobba idag med, 14-21.15. Hade bra gärna velat ligga i sängen hela dagen för jag är verkligen helt slut i kroppen och huvudet. Hade behövt en dag att vila ut och inte göra nånting på! Men men..man blir glad när lönen kommer sen! :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Okej, men de är ju inte långt kvar tills dess hehe :)

Haft en mysig jul då? :D


URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/ @ 2009-12-25 @ 14:50:08
Postat av: Anonym

Jag åt en hel del! Mådde så illa efter att ni hade åkt, kändes som om att det skulle komma upp samma väg! :P


URL: http://mdahlqvist.blogg.se/ @ 2009-12-25 @ 15:30:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida