Fredag

Ska snart iväg till tandläkarn! Jippii...hatar det! Undra om man har något hål? Hoppas man isåfall får en tid fort för det är ju gratis fram tills jag blir 21! Så den tiden ska jag utnyttja isånnafall! 

Efter tandläkarn ska jag till Ica och köpa hårfärg, jag har en hemsk utväxt nu! Och sedan ska jag till gymmet! :) Sola och träna! Ska bli skönt!  Sen hem och ha lite spa. Ha ha :)

Idolfinal ikväll!  Erik vinner! Men tänk om det blir världens skräll och Calle vinner? Får la se. Erik ska sjunga The Final countdown och The show must go on och Calle ska göra en riktigt grym låt, Rock 'n' roll och With a little help from my friends. Kommer bli grymt ikväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida