Flitiga lisa

Har hållt igång bra idag, därför har det inte blivit någon uppdatering försen nu.
Vid tolvtiden var jag nere och tränade och solade med Emely. Pressade mig själv lite grann, så gott jag orkade iallafall. Sen handlade vi lite på Ica och jag gick hem och gjorde mig en sallad med kyckling. Mums! :) Nyttigt också! Men börjar redan bli hungrig igen! Det har bara gått två timmar. Beror det på att man tränat och hållt igång så mycket?
Efter jag ätit satte jag igång med att städa här hemma, dammsuga och damma lite. Har även satt igång en maskin tvätt. Nu är det bara jag som ska bli ren också! Träning + städ, usch! Ha ha :)
Blir någon maskin tvätt till och sedan renbäddning, kommer sova som en gris inatt!



Det är massvis med snö ute nu också, så vi får nog en vit jul trots allt! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida