Veckans bästa och sämsta

Blev ingen list igår så den kommer idag istället! :)


Micke kom hit! :) Vi har haft en jättemysig helg tillsammans och jag fick helt underbara fina blommor! Tack älskling!<3

Europe! Vi var ju och såg Europe i fredags och trots att man inte såg så mycket så vart det grymt ändå! Bäst var allsången på Final...

Grillat! Mumma va gott! Det har inte blivit att man har grillat så mycket i sommar. Pga vädret och brist på en grill! Ha ha!



 Vädret! Vi hade ju planerat en heldag på Liseberg tillsammans men vädret var ju värdelöst! Det har regnat och blåst en massa. Inget kul Lisebergsväder då.

 Youtube! Jag kan inte komma in på min youtubesida! :S Fattar noll! Har tryck på att jag har glömt mitt lösenord, fått en länk för att fixa ett nytt men skiten funkar inte ändå. Vad är problemet!? Irriterande!

För mycket gott! Jisses vad vi har gottat oss i helgen! Jag som försöker sluta med sådant. Ha ha! Det har vart chips, läsk, alkohol, smågodis, popcorn, choklad och skräpmat! Jesus alabama! Dags att bosätta sig på gymmet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida